Jutsu dostępne tylko dla członków organizacji Hebi.Dostaje się je za darmo za pozwoleniem Lidera Techniki Rangi:D Kuchiyose no Jutsu
Ranga:D Chakra:25 Opis:Przyzywam małego węża Techniki Rangi:C Nan Kaizou
Ranga: C Chakra: 45 Opis:Niwelujemy działanie naszego szkieletu w wybranej partii ciała, co umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób. Senei Jashu
Ranga: C Chakra: 50 Opis: Z rękawa wysuwa nam się na pewną odległość, kilka węży które kąsają przeciwnika (nie są jadowite). Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec. Techniki Rangi:B Senei Ta-Jashuu
Ranga: B Chakra: 80 Opis:Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.
Shūshagan no Jutsu
Ranga:B Chakra:100 Opis:Technika pozwalająca użytkownikowi zdjąć twarz innej osobie.Dodatkowo posiada się głos ofiary.
Wielki wąż
Ranga:B Chakra:100 Opis::ma jakieś 15 metrów i ma technike Shinjuu Zanshu no Jutsu(25) i 200 chakry
Techniki Rangi:A
2 węże chakra:150 ranga:A Opis::przyzywa dwa wielkie weże
3 głow wąż Chakra:100(od kżdego) Ranga:A opis:przyzywam wielkiego 3 głowego węża wymaga 3 osób lub jedna osoba rangi Kage/Sage Techniki Rangi:S Kuchiyose no Jutsu
Ranga: S Chakra: 200 Opis: Jutsu które przywołuje Mande - króla węży. Manda posiada 1000 pkt chakry oraz potrafi wykonać każde jutsu Doton.
|