War of Gakure

Opis forum

Ogłoszenie

Prace były wstrzymane teraz bende szukał ludzi kturzy mi pomogą w dokoniczeniu strony

#1 2008-05-18 19:40:33

Uchiha Sasuke

ANBU/Lider Hebi/Lider Klanu Uchiha

Zarejestrowany: 2008-05-18
Posty: 537

NinJutsu

NinJutsu


NinJutsu, czyli techniki Ninja, w tym przypadku nie bazujące na żadnym z żywiołów, są podstawą Shinobich. Są to techniki dostępne dla wszystkich, którzy mają wystarczający poziom, niezależnie od klanu, czy wioski. Mimo, że uważa się je za podstawowe, dobrze opanowane i mądrze użyte mogą przynieść efekt.

Techniki rangi:E


Nawanuke no Jutsu
 
Ranga:E
Chakra:10
Opis:Jutsu pozwalające uwolnić się, kiedy jest się związanym.

Bikou Ninjutsu
 
Ranga: E
Chakra: 10
Opis: Technika polegająca na śledzeniu przeciwnika bedąc niezauważonym i wykorzystując przedmioty z najbliższego otoczenia. Po prostu wybieramy przedmiot, z pomocą którego się ukrywamy i wzmacniamy nasze ukrycie techniką.

Bunshin no Jutsu
 
Ranga: E
Chakra: 10 x 1 klon
Opis: Tworzymy dowolną ilość klonów ograniczoną jedynie ilością naszej chakry. Klony wyglądają identycznie jak my, poruszają się tak jak tego chcemy, ale nie mogą atakować, ani wykonywać żadnej czynności typu: podnoszenie, rzucanie itp. ponieważ nie mają cielesnej formy. Po zaatakowaniu ich natychmiast znikają.

Henge no Jutsu
 
Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Technika polega na zamienieniu siebie w dowolny przedmiot/osobę. Technika przestaje działać w momencie podjęcia jakiejś akcji typu atak/obrona. Doskonały sposób na zaskoczenie przeciwnika.
Kawarimi no Jutsu
 
Ranga: E
Chakra: 30
Opis: Technika polega na podmianie naszego ciała z dowolnym dość dużym przedmiotem, który będzie je imitował (np. kłodą). W czasie kiedy wróg będzie atakował podstawiony falsyfikat, my możemy próbować zaskoczyć go z innej strony. Technika przestaje działać w momencie gdy podstawiony przedmiot zostanie zaatakowany.


Oiroke no jutsu
 
Ranga: E
Chakra: 25
Opis: Zamieniamy się w piękną, nagą kobietę, co potrafi zdekoncentrować najtwardszego nawet wojownika. Technika działa tylko na przedstawicieli płci męskiej.

Techniki rangi:D


Kirigakure no Jutsu
 
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Technika polega na wytworzeniu gęstej mgły, która spowija pole walki skracając radykalnie zakres widzenia. Technika nieumiejętnie użyta może zadziałać na naszą niekorzyść.

Oboro Bunshin no Jutsu
 
Ranga: D
Chakra: 20 x 1 klon
Opis: Technika polegająca na stworzeniu klonów, które podobnie jak w przypadku Bunshin no Jutsu nie mogą atakować, jednak są niezniszczalne. Technika utrzymuje się przez 3 kolejki (łącznie z tą w której tworzymy klony).
Kage Shuriken no Jutsu
 
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: technika wymaga posiadania Shurikena Demona Wiatrów ! Technika polega na rzuceniu wymienionym wcześniej shurikenem w przeciwnika, ukrywając jednocześnie w jego cieniu drugi shuriken, który może zaskoczyć nieostrożnego przeciwnika.

Kai
 
Ranga: D
Chakra: 25
Opis: Technika, której skutkiem jest usunięcia GenJutsu lub podobnych do GenJutsu technik. Im silniejszy użytkownik, tym mocniejszy efekt. Technikę można używać na sobie, jak i na innych.

Techniki rangi:C


Shunshin no Jutsu
 
Ranga: C
Chakra: 30
Opis: Technika polega na "teleportacji" w niezbyt odległe miejsce.

Chakra Kyuuin
 
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Kładziemy dłoń na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 10 punktów chakry. Jako Jounin i Special-Jounin zabieramy 20 punktów, a jako sage 30 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 5 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).

Shousen

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Jutsu te leczy własne lub rany towarzyszy.

Kawara Shuriken
 
Ranga: C
Chakra: 10 x 1 przedmiot
Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń uzyskując wcale nie gorszy efekt.

Sou Shuu Jin
 
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce shurikenami. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane.

Rendan

Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń fizycznych (kopnięć, uderzeń pięścią itp.). Tworzymy własne kombo, zamieszczamy jego opis w sygnaturze i możemy z niego korzystać jako "Nick Rendan", gdzie zamiast Nick wpisujemy swoje imię(nick z forum).

Techniki rangi:B


Chakra no Tate
 
Ranga: B
Chakra: 90
Opis: Użytkownik tworzy przed sobą tarczę z chakry, którą wypuszcza z dłoni. Tarcza jest wyjątkowo solidna i nie sposób jej przebić. Technika jest aktywna tylko w czasie jej użycia, czyli przez jedną rundę (wtedy, kiedy ją tworzymy).

Doku Kiri
 
Ranga: B
Chakra: 110
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust chmurę trującego dymu, która zasłania pole walki, a także może zatruć przeciwnika, utrudniając mu walkę, paraliżując go lub nawet zabijając.

Kage Bunshin no Jutsu
 
Ranga: B
Chakra: 35 x 1 klon
Opis: Użytkownik tworzy klony cienia, które mają taką samą siłę i możliwości co ich stwórca, jednak uderzone znikają jak zwykły klon. Klony Kage Bunshin mogą wykonywać wszystkie techniki znane ich twórcy, mogą też oddalać się na dość dużą odległość od oryginału.

Kekkai Houjin

Ranga: B
Chakra: 30 x 1 notka
Opis: Technika wymaga posiadania co najmniej 3 wybuchowych notek ! Zaawansowana sztuka tworzenia pułapek polegająca na umieszczeniu kilku wybuchających notek i stworzeniu między nimi wielokąta, który ulegnie eksplozji jeśli tylko ktoś w niego wejdzie. Wielokąt może mieć dowolny kształt, a jego wierzchołki znajdują się w punktach przyklejenia notek.

Shikon no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Technika polega na wznowieniu akcji serca martwego ciała co pozwala użytkownikowi przez krótki czas (3 rundy) kontrolować ruchy zwłok, jednak nie mogą one używać żadnych Jutsu (nie mają chakry). Dodatkowo można nadać zwłokom swój własny wygląd dla zmylenia przeciwnika i imitować cyrkulację chakry w danym ciele.

Hitei Mushou

Ranga: B
Chakra: 170
Opis: Technika polega na wypuszczeniu z ust setek igieł.

Yoraishin

Ranga: B
Chakra: 30 x 1 Kolec
Opis: Technika robi Kolce które wysuwają sie z ziemi są niezwykle szybkie trudno sie obronić.
Można wypuścić 1,3,6,9 kolców [genin,chunin,jounin,sage]

Konbi Henge no Jutsu

Ranga:B
Chakra:120
Opis:Technika podobna do Henge no Jutsu tylko z udziałem dwóch osób.Ilość czakry ma siłę równą sumie sił dwóch osób, które wykonywały te jutsu.

Hari Jizou
 
Ranga: B
Chakra: 500
Opis: Użytkownika po wykonaniu niezbędnych pieczęci zostaje otoczony własnymi włosami, które twardnieją stając się jednocześnie nastroszone i ostro zakończone, co jednocześnie broni nas przed atakami z zewnątrz i jednocześnie może ranić napastnika. Mimo, że bardzo wzmocnione, są to jednak wciąż włosy, więc nie zaleca się takiego sposobu obrony przed Jutsu ogniowymi.

Techniki rangi:A


Choojiu Giga
 
Ranga:A
Chakra: 250
Opis: Technika polega na narysowaniu jakiego kolwiek rysunku atramentem, następnie ożywieniu go. Nasz ożywiony rysunek, za każdą raną, zamienia się w atrament.Wymaga atrament,pędzel i czysty zwój!

Sumi Bunshin

Ranga:A
Chakra:50x1
Opis:Dzięki tej technice Sai używając pędzla i zwoju potrafi stworzyć klona z atramentu.

Mikadzuki no Mai
 
Ranga: A
Chakra: 180
Opis: Jutsu wymaga posiadania katany Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu i jedności ze swoim mieczem, co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością. Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.

Ranshinshou

Ranga: A
Chakra: 190
Opis: Jutsu polega na zmienieniu strumienia chakry w impuls nerwowy i za pomocą dotknięcia wprowadzeniu go do układu nerwowego przeciwnika, co sprawia, że impulsy wypuszczane z jego mózgu mające spowodować konkretny ruch, są przekształcane w inny impuls, co zupełnie desynchronizuje układ nerwowy bardzo mocno utrudniając poruszanie się.

Shihouhappou Shuriken

Ranga: A
Chakra: 70 + chakra z Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu wymaga wykonania wcześniej techniki Tajuu Kage Bunshin no Jutsu ! Technika polega na wykorzystaniu dużej liczby posiadanych klonów, okrążeniu przeciwnika i rzuceniu shurikena przez każdego z klonów jednocześnie.

Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
 
Ranga: A
Chakra: 70 x 10 shurikenów
Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą.

Rasengan
 
Ranga: A
Chakra: 500 (Tą technikę trzeba wytrenować pod okiem administratora i za jego zgodą)
Opis: Technika polega na wytworzeniu kuli chakry w swojej dłoni. Kula ta nieustannie wiruje i przy uderzeniu nią w przeciwnika rani go i odrzuca z ogromną siłą obracając nim w powietrzu. Technika w większości przypadków sprawia, że przeciwnik nie jest w stanie się podnieść.

Rashoumon
 
Ranga: A
Chakra: 800 (Tą technikę trzeba wytrenować pod okiem administratora i za jego zgodą)
Opis:Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. Jak powiedział sam Sakon, jest to "Ostateczna obrona Orochimaru"

Gamaguchi Shibari

Ranga: A
Chakra: 800 (Tą technikę trzeba wytrenować pod okiem administratora i za jego zgodą)
Opis: Technika wymaga posiadania żabiego summona dużej wielkości i znajomości techniki przywoływania go ! Jutsu polega na przyzwaniu żołądka żaby, który jest jej najtrwalszym miejscem. Dzięki tej technice można bronić się przed atakami, a także zatrzymać wroga przed ucieczką. Żabi żołądek można przebić tylko naprawdę silną techniką i niewielu jest ninja, którzy to potrafią. Technika jest aktywna przez 3 kolejki.

Techniki rangi:S


Sanjuu Rashoumon

Ranga:S
Chakra:400 (Tą technikę trzeba wytrenować pod okiem administratora i za jego zgodą)
Opis:Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.

Hiraishin no Jutsu

Ranga:S
Chakra:400 (Tą technikę trzeba wytrenować pod okiem administratora i za jego zgodą)
Opis:Technika stworzona przez Minato Namikaze dzięki której zyskał przydomek "Żółty Błysk Konohy" Jutsu te pozwala użytkownikowi poruszać się na dużej odległości z ultra szybkością. Technika ta jest porównywalna z Shunshin no Jutsu jednak szybkość jest znacznie lepsza. Dodatkowo nie powoduje żadnych dźwięków i nie wytwarza żadnego dymu,pozwalając użytkownikowi na pojawienie się niezauważonym.


Pochodzenie:Oto-Gakure wcześniej Konoha-Gakure
Klan:Uchiha
Organizacja:Hebi
Umiejętność:Celne rzucanie bronią dystansową;Ultra prędkość;CS"Nieba" lv:3(zwiększa chakre 15raz);(ZWB);(SWP);(ŚKC)
Ekwipunek:20 kunai;30 shurikenów;50m stalowej linki;2 SDW;30senbon;4 wybuchowe notki;Umiejętność pieczętowania broni
Ranga:Genin
Ryo:2350
Własne Jutsu:Kusanagi no Tsurugi • Kuu no Tachi(50);Regeneration Replacement(eng.);Kuchiyose no jutsu[2 węże(50)]

Walki wygrane: 0
Walki zremisowane: 0           
Walki przegrane: 0
Wypełnione misje:
        D: 0        C: 0       B: 0       A: 0       S: 0
http://img242.imageshack.us/img242/8053/sasukealh2.gif
Wyglądam jak u góry
Schowek na bronie mam z tyłu po lewej i prawej stronie i miecz na plecach i tatuaż na lewej ręce.Ma 12 lat uciek z wioski Konoha-Gakure do Oto-Gakure by powiększyć swoją moc jest najpotężniejszym z KLANU UCHIHA jego plan jest tajemni com wiadomo tylko tyle że chce uzyskać więcej chakry dzięki swojemu uporowi rozwinął CS na 3 poziom w przeciągu 6 miesiec a Sharingan na 3 poziom w 1 rok

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.n-w-u.pun.pl www.siecli.pun.pl www.dbpoland.pun.pl www.skuterklubsuwalki.pun.pl www.zmierzchkhorinisrp.pun.pl